wtorek, 31 lipca 2012

#002. 2 stylizacje, konkursy & loteria.

Przygotowałam dla was 2 stylizacje z umiarkowaną ceną. ^^
Top- Pretty n' Love - 9 sd. 
Pasek- Pretty n' Love- 20 sm. 
Spódnica- IT GIRLS- 40 sm. 
Torebka- Pretty n' Love-4 sd. 
Buty- Pretty n' Love- 5 sd. 
Możecie pododawać jakieś swoje dodatki :) 
Top- RIO- 12 sd. 
Torebka- RIO- 54 sm. 
Spódnica- IT GIRLS- 40 sm. 
Buty1- Fallen Angel- 80sm. 
Buty2- BASCIS- 20sm. 
z góry wiem, że stylizacja jest podobna. chociaż ta mi się bardziej podoba ;) przepraszam za to, ze w obu są te spódnice, ale ja ją uwielbiam. do wszystkiego pasuję. Następnym razem będą lepsze stylizacje dzisiaj jakoś brak weny :] . 

KONKURSY:
Na  komentatora miesiąca: 
Osoba, która będzie najwięcej komentowała w sierpniu wygra 40 sd. ! :) + jej zdjęcie będzie w pasku bocznym. 
Najładniejsza doll komentująca miesiąca: 
Wystarczy skomentować jakiś post RAZ, a pod koniec miesiąca wybiorę najładniejszą doll i przez cały następny miesiąc jej zdjęcie będzie w pasku bocznym. + 15 sd. :)

LOTERIA!!
Loteria o doładowanie superstar za 12zł. 
Wystarczy dodać się do obserwatorów i w komentarzu powiadomić, że bierzesz udział w loterii. 
Wyniki pod koniec sierpnia. 

20 komentarzy:

  1. Zg się do najładniejszej dol i konkursu na ss bardzo mi zależy mam nadzieje że weżmiesz to poduwagę
    1kw

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do konkursów i loterii ;D Obserwuję bloga ;D
    Superowe stylizację ;p
    Emciak77

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do loterii.
    Punknikola9

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się do loterii:)
    KINA-diamond

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ZGłaszam się do loterii

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje. Pierwsza najlepsza!:)
    Zgłaszam się do loteri ! Bardzo mi zależy ponieważ nigdy nie byłam ss
    Mikaa008

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra stylizacja. Pierwsza jest trochę lepsza ale druga też świetna!

    Zgłaszam się do loterii. Również mi zależy, bo nie jestem i nie byłam nigdy SS.

    AdriannaGore111

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do loterii. ;]
    + Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja! ;] Miałam podobną. ;]

    Pozdrawiam, Stracciatellaa. ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się do loterii :D
    nick na stardoll : MissyAdunia

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się do loterii;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się ;)

    IcyMissKarolina

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :D

    MissMichalina98

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do loterii

    gabwoj ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do loterii

    ladygaga_1000

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do loterii ;D

    Modelkaaaa

    OdpowiedzUsuń